Cukorterhelés után alacsony vércukorszint

cukorterhelés után alacsony vércukorszint

Azt mondák, hogy semmi teendő. Sokkal jobb, mintha magas lenne. Ehetek bármit nyugodtan. Ez azért van, mert a hirtelen nagy mennyiségű cukorra - hirtelen nagy mennyiségű inzulint lökött ki a hasnyálmirigy.

Úgymond: visszanyalt a fagyi. Az inzulintúltermelés miatti csökkent cukorszint nagyon nem tesz jót sem az anyukának, sem a babának. Gondolj bele: bekajálsz egy jó nagy adag édességet, és annyira leesik a cukrod, hogy bekómálsz.

Orvos válaszol

Lehet, hogy terheléses cukornál előfordul, nem tudom. Én a másik oldalt ismerem jobban, szinte egyáltalán nem termelek saját inzulint.

  1. Fontos ezért a vércukorszint rendszeres ellenőrzése.
  2. Ezek odafigyeléssel és az orvos utasításainak betartásával elkerülhetők.
  3. Sára Biró answered 11 év ago Szia,üdvözöllek:-!
  4. Zsibbadhat, vagy bizsereghet a szája vagy az ajka.
  5. Magyar Diabetes Társaság On-line
  6. Akiknek a cukorterhelés eredménye alacsony lett (3 alatti), mit javasolt nektek a doki?
  7. Elsősorban az inzulinnal kezelt betegeknél jelentkezhet hipoglikémiás állapot.
  8. Mi áll a háttérben??Vércukor terhelésen voltam. - KEVA Egészség

De azt tapasztalatból tudom, ha az inzulin beadása után nem eszem eleget, rosszul leszek, mert leesik a cukrom. Ha túltermel a hasnyálmirigy, ugyanez történik. Szerintem sürgősen vitasd ezt meg egy diabetológussal.

Az sem kimondottan igaz, hogy a magas cukor a nagyobb baj.

cukorterhelés után alacsony vércukorszint

A magas cukor hosszabb idő alatt okoz tartós károsodást, de egy-egy magasabb érték még nemn gáz, a hirtelen leeső cukor azonnal bajt csinál. Az alacsony érték egyetlen teendője,hogy mindig legyen nálad szőlőcukor,és előzz meg egy esetleges ájulást,mert az viszont veszélyes,de egyébként valóban semmi teendő ezzel az értékkel.

Kapcsolódó kérdések:

Nekem sem volt. Azzal, hogy ezt érdemes lenne megbeszélni szakorvossal? Igazad van, alapítsunk öngyógyító kört. Mivel a kérdés a terhesség témakörben lett feltéve, feltételezem, a kérdező babát vár. Tisztában vagy vele, milyen anyagok szabadulnak fel a cukorterhelés után alacsony vércukorszint, amikor túlzottan leesik a cukrod?

És azt tudod, hogy ez milyen hatással van a babára?

WEBBeteg szakértő válasza vércukorszint témában

De jogod van ahhoz, hogy ne érts velem egyet. Még csak annyit, hogy egészségügyi kérdéseknél max a véleményünket, tapasztalatainkat írhatjuk cukorterhelés után alacsony vércukorszint, de felelőtlenség lenne a Menj orvoshoz!

cukorterhelés után alacsony vércukorszint

Második babámat várom inzulinfüggő cukorbetegként, láttam már ezt-azt az évek alatt. De ha az csupán ezen az oldalon írt válaszokra támaszkodnék, nem biztos, hogy egészséges lenne a lányom.

cukorterhelés után alacsony vércukorszint

Beszéltem diabetológussal, amiket leírtam ő mondta. Nincs vele semmi teendő!

Magyar Diabetes Társaság

A háziorvosom is azt mondta aki cukorbeteghogy egyek nyugodtan bármit édességet is! A nőgyógyászom mondta, hogy örüljünk nagyon ennek az eredménynek! Kedves kérdező! Nyilván elbizonytalanodtál - kérdezz meg orvost erről! Neked magas a cukrod,akkor nem krém kezelésére cukorbetegség tudsz véleményt nyílvánítani egy homlokegyenest más problémában.

Nekem a kérdezőhöz hasonló alacsony vércukrom van,szintén babát várok,beszéltem orvossal is ezügyben,tehát nem értem mi bajod azzal,hogy válaszoltam vagy hogy nem értek egyet,de hagyjuk a kérdezőnek válaszoltam,nem veled fogok veszekedni. Kérdezőnek:szőlőcukor,és vigyázz az ájulással,mert az nem egészséges,viszont alacsony vércukornál nagyobb a kockázat.

cukorterhelés után alacsony vércukorszint

Természetesen kérdezz meg egy orvost,de ő is ennyit fog csupán mondani,további teendó nem lesz ezzel.

Minden jót!

Mi a hipoglikémia?

Hasznos számodra ez a válasz? Köszi a válaszokat. Tudod a választ a kérdésre? Ide írhatod! Kapcsolódó kérdések:.

További a témáról